Cine suntem noi?
Povestea noastra a inceput simplu, in anul 2014, fiind un cuplu de tineri care au dorit sa isi urmareasca pasiunea, activand deja in domeniul evenimentelor si horeca.
Initial am debutat cu o gama mai restransa de servicii, respectiv Ursitoare la Botez, Animatori pentru copii si Mascote hostess, si am reusit ca in scurt timp sa fim printre cei mai cautati de pe piata.
Toate acestea fiind posibile datorita tinerei echipe de profesionisti, care au fost alaturi de noi si ne-au impartasit dorinta de a fi cei mai buni in domeniul in care activam. Trend pe care l-am pastrat chiar si in prezent.
Avand tot mai multe solicitari din partea clientilor, pentru numeroase servicii noi, am hotarat sa ne diversificam activitatea de la an la an, pana am ajuns sa acoperim tot spectrul de cerinte pentru evenimente: de la gasirea locatiei si a decorului perfect, pana la Barul Mobil sau Makeup artistul ideal.
In prezent, Grand Events va ofera:
Consultanta, Concept, Organizare si Coordonare
Servicii complete de organizare pentru orice tip de evenimente de catre Wedding Planner acreditat - Delia Mihaela Nistor
De ce noi?
Toata experienta acumulata in ultimii ani, impreuna cu sutele, chiar miile de evenimente la care am participat, dedicarea, profesionalismul, originalitatea si entuziasmul nostru, pentru a transforma fiecare petrecere intr-un eveniment de neuitat!
Credem cu tarie in moto-ul nostru, si dorim sa ne cunoastem, pentru a crea impreuna un eveniment de vis: