Garantia unei petreceri de botez reusite

Bineinteles, recomandarea noastra este sa apelezi la un organizator de evenimente specializat, care sa te indrume pe tot parcursul organizarii si desfasurarii evenimentului. De ce?

Pentru ca planner-ul are deja experienta si cunostintele necesare pentru a realiza super evenimente, este la curent cu cele mai noi locatii si ofertele acestora, te poate pune in legatura cu toti furnizorii (muzica, foto, decoratiuni, momente speciale, makeup). Garanteaza un pret mai mic pentru majoritatea serviciilor, decat cel de pe piata.

 

Dar daca totusi iti doresti sa te ocupi singura de organizare, iata cateva elemente care nu trebuie sa lipseasca:

 

  1. Alegerea salii potrivite.

Fa o lista de invitati, selecteaza cateva criterii importante pe care sa le aiba sala (interior, curte, piscina, moderna, rustica, culori deshise, aproape de casa etc) si asigura-te ca gasesti una potrivita dorintelor si numarului tau de persoane.

Intr-o locatie prea mica va trebui sa inghesui invitatii la mese, nu vei avea loc de dans sau pentru decoratiuni, lumea nu se va simti confortabil.

Iar intr-o locatie prea mare, este posibil sa fii nevoita sa platesti meniuri in plus, doar pentru a o putea inchiria, va fi prea mult loc liber si invitatii nu vor putea socializa.

 

  1. Formatie sau DJ?

Acest aspect tine foarte mult de preferintele si bugetul familiei voastre. Recomandarea noastra este sa optezi pentru DJ + MC. Vei avea o gama larga de stiluri si melodii pe toata durata petrecerii, iar daca MC-ul este unul priceput, va face o super atmosfera pentru toti cei prezenti. Economisesti atat la costurile cu onorariul formatiei, meniurile pentru membrii ei, dar si spatiu.

 

  1. Foto si Video, sau doar unul dintre ei?

Din nou, bugetul poate fi factorul de decizie, dar si importanta unor amintiri reusite pentru tine. Daca nu sunteti restrictionati foarte mult, cele mai frumoase momente pot fi surprinse cand ii ai pe amandoi.

 

  1. Candy bar sau prajituri la mese?

Candy bar –ul a devenit un must have si la petrecerile aniversare, nu doar la cele de nunta si botez. Pe langa gama mult mai variata de prajituri si dulciuri, poti crea un punct de atractie pentru invitati, il poti personaliza prin culori sau tematica aleasa. Personal, as vrea sa am un candy bar acasa, in fiecare saptamana.

 

  1. Decoratiunile salii

In general, locatiile ofera cateva decoratiuni sau aranjamente florale. Daca nu iti sunt pe plac cele de la restaurant, poti opta pentru cele artificiale, din flori de matase. Gasesti o gama variata de modele si culori, iar suporturile pentru ele sunt de cele mai multe ori incluse in pretul de inchiriere. Sa nu uiti de masa de prezidiu – daca alegi sa ai una – un aranjament mai bogat, sau o decoratiune / “fusta” colorata, vor atrage atentia.

Pentru note mai moderne si un plus al petrecerii, nu uita de aranjamentele din baloane! Baloanele cu heliu se pot pune la mesele invitatilor, la prezidiu, la intrarea in locatie sau lasate pe tavan. Culorile sunt la alegere, si se pot chiar personaliza cu texte, nume sau au diferite forme tematice.

Tot la categoria baloane, numele copilului nu trebuie sa lipseasca! Din  baloane mari cu heliu sau mai mici, umflte cu aer . Depinzi de spatiul pe care il ai la dispozitie.

Panourile foto personalizate sau cabina foto ii poate tine ocupati pe invitati toata seara, si te asiguri ca au un loc de socializare si distractie. Dar cel mai important, pot pleca acasa cu super amintiri de la petrecerea ta.

 

  1. Momente speciale

Variantele sunt multe, bugetele difera, iar gusturile fiecaruia dintre noi cu siguranta nu se potrivesc. Poti opta pentru interpreti cunoscuti si apreciati din tara sau chiar de peste hotare, foc de artificii, momente de magie sau dansatori profesionisti.

Dar sa nu uitam ca organizam o petrecere de botez, asa ca din punctul nostru de vedere nu trebuie sa lipseasca spectacolul cu zanele ursitoare!

Momentul lor este vesel, colorat, emotionant si amuzant in acelasi timp. Dar cel mai important, ele vor ursi micutilor cele mai importante invataturi, calitati si haruri. Timpul de desfasurare este optim, intre 15 si 30 de minute, nu au nevoie de pregatiri sau costuri suplimentare. Asadar, zanele ursitoare la botez sunt intr-adevar un must have.

 

  1. Cum tinem copiii ocupati?

Am remarcat ca la petrecerile aniversare si cele de botez, parintii prefera sa ii ia si pe cei mai mici din familie. Iar asta este minunat! Daca vrei totusi sa le dai un moment de respiro parintilor, si sa te asiguri ca cei mici se vor simti minunat, adu la evenimentul tau mascote si animatori pentru copii.

Costumatiile lor sunt inspirate din desene, povesti si filme renumite. Cei mici vor fi dornici sa interactioneze si sa se joace cu ei.

Iar animatorii ii pot tine ocupati, pe toata durata petrecerii. Aduc facepainting, baloane modelate, fac jocuri, dansuri si activitati interactive, ateliere de creatie si activitati distractive.

Daca le asiguri un loc mai retras, unde sa se poata desfasura, cu siguranta toti invitatii vor fi fericiti

 

  1. Ce ar mai fi…

Am vorbit despre petrecere, dar nu si despre taina botezului in sine. La Biserica poti opta pentru aranjamentul de cristelnita si decoratiuni florale sau din baloane, pentru a destinde si colora un pic locatia. De asemenea, si pozele vor fi mult mai reusite.

 

Marturiile nu mai sunt obligatorii, dar poti opta pentru ceva simplu, tematic sau amuzant, pe care invitatii sa il poata lua acasa.

 

Fie ca iti doresti sau nu plicuri de bani pe masa, e bine sa ai macar cateva pregatite. Multi invitati nu vin cu cadou, sau insista sa va ofere un dar in bani, pentru noua voastra familie. Daca alegi sa le pui pe masa, nu uita sa incluzi si un mesaj de multumire pe ele.

 

Se anunta o petrecere cu un numar mare de invitati? Apeleaza la hostess! Persoanele pentru hostess se pot costuma elegant, colorat sau in  costumatii amuzante din desene. Vor intampina cum se cuvine invitatii si ii vor conduce pe fiecare la mesele lor. In acest mod, scapi de griji si de agitatia de la inceputul petrecerii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *